Feedback og test af nyt spil - Memrace

laumania

New Member
Hej

Min bror og jeg har her de sidste par måneder brugt vores aften timer på at udvikle et nyt spil.
Spillet er lavet i Unity3d og er ude til Windows Phone, iOS og Android.

v1.2 er netop røget på Google Play og vi kunne godt tænke os at høre hvad du synes om spillet.

- Er spillet sjovt?
- Ville du anbefale det til nogen?
- Hvad synes du kunne gøre spillet bedre?

Vi arbejder pt på næste version, som indeholder Facebook integration så du kan spille mod dine venner.

Spillet er gratis.

https://play.google.com/store/apps/details?id=net.laumania.memrace&hl=da

På forhånd tak :)

kelddaug

New Member
Det er oki, men fork, der skal fart på´og synes ikke den er så responssiv når man trykker. Jeg har Note 3 med 4.4.2.
Hvad siger du PIX.?

laumania

New Member
[quote="kelddaug" post=12401]Det er oki, men fork, der skal fart på´og synes ikke den er så responssiv når man trykker. Jeg har Note 3 med 4.4.2.
Hvad siger du PIX.?[/quote]

Tak fordi du tog dig tid til at prøve det :)

Hvad mener du mere præcist med der skal fart på? At spillet går for langsomt og du gerne vil have det til at gå hurtigere. Eller at spillet er meget hurtigt og du ville ønske det hele gik lidt langsommere, evt. du havde mere tid til hver "plade/bane"?

Mht. responsiv, er det svært da der er stor forskel på devices...en Note 3 ville jeg dog anset som et rimelig hurtig device, hvorfor det undre mig lidt at du ikke føler det reagerer hurtigt.

Mener du at der går "lang tid" fra du trykker på en knap til den reagerer, eller at du tit "misser" en knap, fordi du er for hurtig og denne når at registrere dit tryk?

På forhånd tak.

kelddaug

New Member
[quote="Laumania" post=12403][quote="kelddaug" post=12401]Det er oki, men fork, der skal fart på´og synes ikke den er så responssiv når man trykker. Jeg har Note 3 med 4.4.2.

Hvad mener du mere præcist med der skal fart på? At spillet går for langsomt og du gerne vil have det til at gå hurtigere. Eller at spillet er meget hurtigt og du ville ønske det hele gik lidt langsommere, evt. du havde mere tid til hver "plade/bane"?

Mht. responsiv, er det svært da der er stor forskel på devices...en Note 3 ville jeg dog anset som et rimelig hurtig device, hvorfor det undre mig lidt at du ikke føler det reagerer hurtigt.

Mener du at der går "lang tid" fra du trykker på en knap til den reagerer, eller at du tit "misser" en knap, fordi du er for hurtig og denne når at registrere dit tryk?

På forhånd tak.[/quote]

Fart på mener jeg at man skal være hurtig ad h... til for at nå at se hvor de er.
Respons er som du siger reg af tryk..
Jeg køre lige lidt mere testing på den senere, vent lige med at lave noget om til Pix, har kigget på det, så jeg ikke er den eneste.

pixeline

New Member
[quote="kelddaug" post=12404][quote="Laumania" post=12403][quote="kelddaug" post=12401]Det er oki, men fork, der skal fart på´og synes ikke den er så responssiv når man trykker. Jeg har Note 3 med 4.4.2.

På forhånd tak.[/quote]

Fart på mener jeg at man skal være hurtig ad h... til for at nå at se hvor de er.
Jeg køre lige lidt mere testing på den senere, vent lige med at lave noget om til Pix, har kigget på det, så jeg ikke er den eneste.[/quote]

Har ikke haft tid endnu - prøver det i aften!

pix

Swiped @ S3

laumania

New Member
[quote="kelddaug" post=12404]
Jeg køre lige lidt mere testing på den senere, vent lige med at lave noget om til Pix, har kigget på det, så jeg ikke er den eneste.[/quote]

Ok, den med at man "misser" i ny og næ har jeg hørt før og er noget vi vil kigge på.

Ja, man skal være lidt hurtig. Men faktisk tager spillet højde, eller prøver, for at der er forskel på folk. Hvis du fx klare banerne hurtigt, altså du er hurtig til at se og trykke tallene, så bliver det hurtigere sværere. På den måde prøver vi at til gode se, både dem der er hurtige og dem der lige skal øve lidt :)

Men når du sidder og synes det er svært, så kan du trøste dig med at du bliver slået af en abe med flere længder :)
http://www.youtube.com/watch?v=ravykEih1rE

kelddaug

New Member
Det med respons er, split sec inden den registrer tryk. Fra man trykker til den reagere går der måske 0.5 sek til den reagere.. Hvis du forstår.

Sendt fra min SM-N9005 med Tapatalk

laumania

New Member
[quote="kelddaug" post=12408]Det med respons er, split sec inden den registrer tryk. Fra man trykker til den reagere går der måske 0.5 sek til den reagere.. Hvis du forstår.

Sendt fra min SM-N9005 med Tapatalk[/quote]

Kan du evt. prøve at "mute" spillet og se om det gør nogen forskel. Hvis det gør, så har jeg nemlig en ide til hvad problemet er.

kelddaug

New Member
[quote="Laumania" post=12409][quote="kelddaug" post=12408]Det med respons er, split sec inden den registrer tryk. Fra man trykker til den reagere går der måske 0.5 sek til den reagere.. Hvis du forstår.

Kan du evt. prøve at "mute" spillet og se om det gør nogen forskel. Hvis det gør, så har jeg nemlig en ide til hvad problemet er.[/quote]

Jep, testet lige. .

Sendt fra min SM-N9005 med Tapatalk

laumania

New Member
[quote="kelddaug" post=12412]Ja det hjalp på hastigheden, at mute.

Ok tak. Det er noteret :)