" Farligt " at færdes på sin Android, Hjælp søges

kelddaug

New Member
Ja, derfor skal man ikke lægge noget op, som ikke kan tåle dages lys.
Jeg bruger selv Google Drev, det er ikke noget jeg bliver nervøs over. De kan jo hacke næsten alt hvis de vil.

guldager

New Member
Derudover vil jeg gerne tilføje, som Dropbox selv skriver, så er du altså LANGT mere sikker hvis du har 2-trins verifikation på de konti der understøtter det.

Personligt bruger jeg gerne SMS verifikation hvis muligt.

kelddaug

New Member
Det kan man også på Googles.. gmail osv. Man skal bare lige passe på, hvis man kommer steder der ikke er tlf signal.
Så har man et problem.

Send from S5 Prime from 28mobile.com

guldager

New Member
kelddaug, nu har jeg så aldrig været ude for at jeg skal tilgå en internet tjeneste uden jeg har signal til at modtage en SMS, så personligt har det ikke været et problem.

kelddaug

New Member
He he det har jeg.! Det var ikke så godt. .Derfor skrev jeg at hvis man er steder uden signal, så skal man lige passe på. Det var på et skib syd på...havde ikke lige tænkt på det.

Send from S5 Prime from 28mobile.com

Høy

New Member
telmore (TDC) dækker ikke oppe ved Ansager ved Danmarks største frskvandssø..vi lejede et sommerhus der i sommerferien og jeg blev helt forbløffet over at jeg ikke kunne foretage et opkald inden i sommerhuset. Gik jeg lidt ned af vejen kunne jeg dog godt, men ingen 3G overhovdet i nærheden af sommerhuset...så fik vi gæster og de havde Telia og masser af 3G..nå, sidespring...Keld Daugaard hvis du skal på ferie og ved at du ikke kan bruge din mobil eller lignende, så kan du i forvejen hente nogle koder du kan bruge til at logge på...fandt jeg lige ud af, vidste det ikke :)

buch

New Member
Tak til de herrer om diskutionen, det altid er lærerrigt at hører om andres viden og erfaringer.

Til Guldager, at det ikke er specifik Dropbox men ad omveje via trediepar ved jeg godt.
Pointen var, at vi netop lige havde skrevet om det og at det rent faktisk er muligt.
<em>LANGT mere sikker hvis du har 2-trins verifikation</em> det har jeg overvejet.

Til Hr. Høy. Hvad er det for nogle koderd du henviser til. ( Ved godt vi er ude i et andet emne )

queen

New Member
Jeg har også <em>Totrinsbekræftelse</em> på min ene gmail konto !!!

I dag, fik jeg netop et problem, da der ingen Telenor mobil dækning var det meste af formiddagen.

Jeg skulle ordne løn indberetning her i formiddag, og her får jeg tilsendt en sms med en ekstra pinkode, det er jo rigtig nemt :-(

- meen havde så lige glemt, at Telenor´s mobilnet var nede :-(

Nå, da jeg har Oister¨s mobilt bredbånd, så er man vel "smart", så jeg bad om, at få den sendt pr. mail.

Det "smarte" var svært, at få øje på B)

- jeg havde lige glemt, at det netop er den gmail konto hvor jeg har <em>Totrinsbekræftelse</em> på, og når jeg ingen mobil forbindelse har, så kan jeg ikke modtage sms med autentificerings koden )) ))

- De trykte koder ligger i Randers, og jeg er i sommerhuset på Sjælland !!! !!!

Så man kan vel godt sige at en <em>Totrinsbekræftelse</em> er en ekstra sikkerhed :)