Fabriksindstilling

munch

New Member
Hej. Jeg har brug for hjælp, har kigget lidt rundt i forummet men synes ikke jeg kan finde det.
Når jeg sælger min mobil hvordan for jeg den så tilbage til fabriksindstilling,vil være sikker på at alt er slettet.
Mobilen det drejer sig om er en Samsung Galaxy S
På forhånd tak

Høy

New Member
Teyk menu - indstillinger - beskyttelse - nulstil den. Husk bat det kræver en kode hvis du da har oprettet en samdung konto.

Høy

New Member
Klintø på Samsung har man faktisk muligheden for det under en udstilling. Ihvertfald på de nye af dem....men ja det er vigtigt at slette det...tænk hvis alle ens beskidte billeder kom i de forkerte hænder.....

munch

New Member
Tak for hjælpen, havde bare hørt/læst et sted noget med at holde 3 knapper inde og så kom man til en menu hvor alt bliver slettet, hvis jeg gør som i siger kan den næste så bare starte mobilen om med sin Google konto ?
Ps jeg har ingen SD kort i den så det er jo ikke noget problem

klintoe

New Member
[quote="Munch" post=5958]...hvis jeg gør som i siger kan den næste så bare starte mobilen om med sin Google konto ?
[/quote]

Præcis :)

tnfsdk

New Member
[quote="Munch" post=5958]Tak for hjælpen, havde bare hørt/læst et sted noget med at holde 3 knapper inde og så kom man til en menu hvor alt bliver slettet[/quote]

Det der er også korrekt. Du kan "boote" ind i det der kaldes recovery og fabriksnulstille din telefon også.

Høy

New Member
Du kan se her hvordan det er på en Htc : http://www.appsandroid.dk/joomla/guide-til-at-lave-et-hard-reset-pa-htc-android-mobil.html
jeg kan ikke huske det men jeg mindes at der en data man kan rydde ved den metode ....men jeg er ikke sikker. Den nemme metode er ihvertfald den der bliver brugt normalt . Tænker at den anden mest bliver brugt hvis du bliver lukket ude af mobile.