• This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Lær mere.

Et tip til skærmbeskyttelse.

Mange har sikker prøvet, at sidde og bøvle med at sætte de billige skærmbeskyttelse på deres mobil, og de laver en masse luftbobler, og oftes kan man ikke få alle væk. Dem der har prøvet at sætte invisible SHIELD på deres, har opdaget hvor let det er, man sprayer en smule væske fra flasken på skærmen osv. Samme fremgangs måde kan man gør med de andre. Jeg købte noget skærmbeskyttelse i bilka 2 stk for 99 kr. det første stykke forsøgte jeg at sætte på efter anvisningen og ganske rigtigt luftbobler som ikke var helt til at komme af med og jeg var tosset kan bare ikke tag det. Så tog jeg min skærmrens til fladskærms tvet og spryen en smule på mobil skærmen satte det andet skærmbeskyttelse på og kørte væske ud og lod et stykke køkkenrulle suge væske ved kanten. Dette var også et råd jeg fik fra men mand i en Telia butik for mange årsiden til min Iphone den gang jeg havde den og må sige nu er det prøvet og det virker.

Tak for tippet.. Vil faktisk lave en guide på et tidspunkt, så der vil jeg tilføje det.. Jeg er helt sikkert en af dem der har siddet i lang tid.....

Så lidt. Jeg har altid syntes det var let med invisible SHIELD ulempen med dem er at de oftes går fra i siderne langs kanten når man har den i bukselommen og i længden kan det blive dyrt. men de billige gør det knap så meget at de går fra så skifter man jo bare når der er 2 med for 99.- og når man bruger det tricks med lidt fladskærmsrens og det skal ikke være ret meget så sidder den som den skal.