Et STORT spørgsmål ??? og skuffelse

buch

New Member
Er AppsAndroid gået fuldstændig i hi ????
Der er så MANGE spørgsmål der ikke er blevet bare forsøgt besvaret.

Er man ved at lukke AppsAndroid ned ? er man "flygtet" til noget andet der måske er mere interessant ? eller er man bare træt af det hele ?
<strong>SÅ SIG DET DOG. </strong>Folk det søger hjælp og Appsandroid fortjener ikke at blive negligeret på denne måde.

johndoe

New Member
Jeg kigger jævnligt forbi, men det er begrænset hvad jeg kan svare på. Jeg har slet ikke stiftet kendskab med mange af de mærker det er på markedet i dag. Jeg prøver dog på at kunne svare på det jeg kan. Det er ikke kun dette forum der har problemer

Sendt fra min iPad med Tapatalk

buch

New Member
[quote="JohnDoe" post=14216]Jeg kigger jævnligt forbi, men det er begrænset hvad jeg kan svare på. Jeg har slet ikke stiftet kendskab med mange af de mærker det er på markedet i dag. Jeg prøver dog på at kunne svare på det jeg kan. Det er ikke kun dette forum der har problemer

JohnDoe: Jeg ser jævnligt dig svare - helt fint - :) men det du skriver besvarer egentlig ikke mit spørgsmål. Det jeg oplever er, at siden bliver forsømt. At der kommer mange nye mobiler på markedet forklarer egentlig ikke hvorfor den/dem der en gang var så venlig at hjælpe er fuldstændig forsvundet. :-(( Hvorfor ? `` !!!

queen

New Member
Hej Buch, jeg kan kun give dig ret, jeg har heller ikke været aktiv i lang tid, jeg syntes jeg er kommet lidt på afstand.

Jeg 100% med dig, og syntes personligt det er det aller bedste forum der er / har været på banen, og her er altid godt at være.
Jeg kan jo sagtens sidde og være bagklog, når jeg ikke selv gør noget. Udskyld :)

buch

New Member
[quote="queen" post=14222]Hej Buch, jeg kan kun give dig ret, jeg har heller ikke været aktiv i lang tid, jeg syntes jeg er kommet lidt på afstand.

Jeg 100% med dig, og syntes personligt det er det aller bedste forum der er / har været på banen, og her er altid godt at være.
Jeg kan jo sagtens sidde og være bagklog, når jeg ikke selv gør noget. Udskyld :)[/quote]

Hej Queen Tak for dit indlæg. Du skal såmænd ikke undskylde noget. o)) Jeg kommer heller ikke så tit mere, her er ikke rigtig noget at komme efter. (): Og hvor er det dog synd. Der er stadig mange der har brug for lidt hjælp, men det ser Administrator åbenbart ikke ud til at have et medansvar for. :-((
Jeg synes det er rimeligt, at vi "gamle" aktive får bare en lille forklaring

ply

New Member
Jeg syntes at det ville være synd, hvis Appsandroid lukker ned. Jeg er ofte forbi for at se om der er nogle spørgsmål eller svar, som jeg kan bruge. Selv er jeg ikke umiddelbart så aktiv med spørgsmål/ svar , men har meget nytte af at se, hvad der sker.
Jeg kan godt se at det er må være vanskeligt at være opdateret med alle de forskellige modeller, som findes idag, men jeg har da ofte kunne bruge svar på andre modeller end de jeg selv har...
Jeg syntes at I er rigtige gode til at hjælpe generelt og har haft meget glæde af jeres svar...

Høy

New Member
Jeg har ligget alvorligt syg i lang tid..i skal nok høre mere om det...er i bedring og når genoptræningen slutter så starter jeg op igen...er meget ked af at jeg ke har meldt ordenligt ud omkring det..

buch

New Member
Det var rat at hører at du stadig er i live. :) Det er ikke nemt at vide hvad der foregår når man ikke får bare et lille vink. ():
Håber <strong>meget</strong> på at du snart er den "gamle" HØJ igen