• This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Lær mere.

erfaringer med Chromebook

har slet ikk lagt mærk til den her kategori før og jeg har da været her inde mange gange nu ttt nå men er der noen der har erfaring med chromebook? og er der Android på en chromebokk eller hvordan fungerer det?

Det der længe har gjort at jeg har været tilbage holdene ved at købe en Chromebook (CB)
er at der ingen intern hukommelse er.. normqlt kun 16Gb maximum 32Gb hdd... men kom til at tænke på at du kan få sd kort helt op til 128Gb og Samsung har lige lavet sd kort helt op til 200Gb

Så efterhånden kan jeg ikke se hvad der skulle gøre at jeg ikke skulle købe en CB længere...

De kan det jeg skal bruge dem til og lidt mere til...

Så ja /me want also ;-)

så vidt jeg ka læse mig frem til er internet næsten et must på en Chrome book ikke? mener jeg læste et sted at i forhold til Windows er chrome os ikke meget værd uden internet men om det passer ved jeg ikke.

Det er korrekt, chromebook er afhængig af en netforbindelse, da lager delen ligger på nettet, så vidt jeg husker også noget at styresystemet.

The One. Lollipop'd and Swyped