Er i tvivl om hensigten bag denne brugers indlæg.

johndoe

New Member
Hej Morten!

Jeg er lidt i tvivl om hvad denne brugers hensigt med sit indlæg er, er det et oplæg til sparring og diskussion af appens funktioner, eller er det reklame, og har han i så fald fået lov til det?

http://www.appsandroid.dk/joomla/forum/android-apps-udviklingtest-af-apps/9444-free-app-4-0-opennews-reader-din-gateway-til-google-news.html#11131

Hilsen Per

Høy

New Member
Nej han har ikke sendt en anmodning om at måtte poste, og jeg giver dig ret i at det virker som om at det er hans egen app, men han forespørger dog forslag.

Jeg kan se at der en kategori hvor jeg har skrevet at her kan udviklere poste om deres apps. Den kategori sletter jeg, for ellers bliver det lidt forvirrende synes du ikke?

Min pointe er at synes du ikke at det også skal være "ulovligt" (uden at have kontakt til en af os, hvilket minder mig om at der mangler en kontakt tab i forum) at poste om "hjælp" til egne apps? Ellers bliver det svært at finde en grænse...

Vil lige sige tusind tak for din interesse. Det er tydeligt at efter du er kommet til er der kommet lidt mere liv i forum, og du skal bare sige til hvis jeg kan være behjælpelig med noget (hvis du feks vil låne et produkt for at prøve det i en periode før køb)..

johndoe

New Member
Kan du gøre det sådan, at indlæg i den pågældende kategori skal godkendes af os inden publicering?

Så kan vi jo tage en snak med brugerne om hensigten med deres indlæg. Dem der gerne vil have sparring/kritik af deres app skal jo være hjertens velkomne, hvor de der blot vil reklamere kan få mulighed for en bannerreklame måske til en pris de ikke kan sige nej til. o)) :blink:

Mht kontakt, så er det en rigtig god idé.

Og velbekomme! Jeg har det sådan, at kan brugerne se at vi mener det alvorligt, så <u> tager</u> de det også alvorligt. Der er næsten den bedste reklame, hvis brugerne siger at det er et fedt forum.

Høy

New Member
Yes det tror jeg godt kan lade sig gøre, det tjekker jeg op på, og jeg er helt enig. Rigtig god jul til dig herfra :)