En masse nyt Android gejl

guldager

New Member
For jer der vil se det næste indenfor Android, så er Computex 2011 i gang og engadget er der ude og har en masse hands-on og nyheder indenfor Android.
Nogle eksempler er den nye Intel Oak Trail serie som kan køre Android, og Asus Padfone (som Høy har smidt på forsiden).
<a href="http://www.engadget.com/tag/Computex+2011/" />Klik her</a> for at komme til Computex 2011 tagget på engadget.com. Posts bliver uploadet hele tiden, så bliv ved med at komme tilbage ;)

Høy

New Member
Tak for tippet. har faktisk ikke brugt Engadget så meget (de fleste af mine nyheder stjæler jeg jo), men ret fed side faktisk.

Høy

New Member
http://www.androidpolice.com/
Og så fra de pressemeddelser de forskellige producenter sender mig, og fra udviklerne der vil have deres app på forsiden.

madsgluud

New Member
Har nogen set rygterne om den nye nexus 3? Den skulle komme med quadro-core og ice cream sandwich!! Glæder mig allerede! Den skulle komme til slut-efterår :)

guldager

New Member
<strong>madsgluud skrev:</strong>
<blockquote>Har nogen set rygterne om den nye nexus 3? Den skulle komme med quadro-core og ice cream sandwich!! Glæder mig allerede! Den skulle komme til slut-efterår :)</blockquote>

Rygter er rygter, og ingen ved hvad der kommer på den udover ice cream sandwich som det allerede har "confirmed" før den kommer ud. Men man kan jo altdi håbe :D

Høy

New Member
<strong>Guldager skrev:</strong>
<blockquote><strong>madsgluud skrev:</strong>
Har nogen set rygterne om den nye nexus 3? Den skulle komme med quadro-core og ice cream sandwich!! Glæder mig allerede! Den skulle komme til slut-efterår :)</blockquote>

Rygter er rygter, og ingen ved hvad der kommer på den udover ice cream sandwich som det allerede har "confirmed" før den kommer ud. Men man kan jo altdi håbe :D
Enig, men tænk nu hvis....savle savle.....

guldager

New Member
<strong>Høy skrev:</strong>
<blockquote><strong>Guldager skrev:</strong>
<strong>madsgluud skrev:</strong>
Har nogen set rygterne om den nye nexus 3? Den skulle komme med quadro-core og ice cream sandwich!! Glæder mig allerede! Den skulle komme til slut-efterår :)</blockquote>

Enig, men tænk nu hvis....savle savle.....
Hehe. ja. ;)