En billig smartphone til knægten

frankow

New Member
Knægten skal ha sin første smartphone. han er nu 10 år og jeg leder efter en billig førstegangs smartphone og hvilket bedre sted at spørge end her. jeg har tænkt på den nye moto men har ikke erfaring med Motorola noen bud?

buch

New Member
Jeg ville nok søge på nettet efter en god brugt . eks qxl.dk -
eller blå avis. For inden du ser dig om er sønnen dygtigere end dig til at bruge den og så er en billig ny model ikke god nok.

P.S. der er en brugt til salg længere nede i tråden.

jmolholm

New Member
Den motorola som Høy har skrevet en artikel om her på siden er altså en lækker mobil som jeg sagtens kunne finde på at købe :)

Jeg ville (hvis det absolut SKAL være en ny!) måske se efter de mobiler de forskellige kinesiske modeller de er billige og efter sigende også gode altså alt er relativ men jeg har bestemt mig for min næste mobil bliver en "Kina" model

Jeg har hele mit liv gået efter Highend/top modeller men syntes jeg personligt skal prøve noget nyt næste gang..
Eller til en 10 årig dreng ;-)

Men ellers hvis det godt må være brugt så er der en køb og salg her på siden ;-) ellers prøv dba.dk men den der er til salg her på siden er en kanon god tilbud på en tidligere topmodel som også kan bruges af en 10 årig :-D

frankow

New Member
Tak for jeres svar og du har sikkert ret Buch han ved allerede nu hvordan og hvorledes. Så godt der var en til salg her inde og jeg tror at jeg venter en måned mere så han kan få en af de bedre modeller han blive nok skuffet hvis det er en dårlig :)