Eagle aka Rasmus

eagle

New Member
Hejsa.

Vil da ligge mit første indlæg herinde ;)

Min tid som Smartphone ejer er minus et par dage :) (Venter på min Samsung Galaxy S2) :)

Mit navn: Rasmus, 31 år, Gift og har en datter på 10 md. Kommer fra Nr.Lyndelse på Fyn.

Udd: Rustfast Kleinsmed "Det er glemt" ;) Køre nu taxi indtil jeg finder ud af hvad jeg vil.. Har ikke så travlt :)

Min fritid bliver brugt på famillie,fotografi og internet "Kan sku ikke leve uden internet B) "

Spekulere meget over hvad jeg kan opfinde eller mulige apps.. Har dog også noglei tankerne men kan ikke udvikle dem :(

Det var lidt om mig!

Over and Out ttt

Høy

New Member
Velkommen til siden :) Det er ikke så svært at finde nogen der gerne vil hjælpe med at udvikle apps, det er svært at få projektet finanseret. Medmindre man er så heldig at have en så god ide at man kan sælge den....

eagle

New Member
Mange tak ;)

Ja det er nemt at finde nogen der vil hjælpe men utrolig svært når det koster så mange penge at få udviklet en app!

Min er App er speciel som alle andres Apps også er!!
Men formålet med min App udskiller sig fra alle andre Apps. (Har også fået det bekraftet af udviklere) dog koster det jo stadig penge at udvikle det og tråds det at de synes den udskiller sig fra andre Apps er de tilbageholdende :( Der skal meget til at overbevise :-;

Høy

New Member
Nu må du for guds skyld ikke røbe (men det kan jeg se at du heller ikke gør) hvad det er din ide går ud på, men har du prøvet at tilbyde en del af overskuddet eller måske halvdelen af de Google adsense reklamer du smider i bunden af den gratis version?

eagle

New Member
Jeg røber skam heller ikke noget i et åben forum :)

Hos udviklere har jeg ikke prøvet at tilbyde en del af overskuddet, først og fremmest skal jeg have fundet nogle som også synes ideén er brugbar og måske har lidt potentiale og personen kunne ligeså vel være herinde fra eller min nabo ;9

Som skrevet tidligere er det lidt specielt det jeg har i tankerne med denne App :-;

Har intet forstand på hvordan man laver Apps eller hvordan man overhovedet tjener penge på Apps "Yes i know" Reklamer but HOW?? Pr. visning, pr. klik ??? Hvem ligger de reklamer på Apps?? De skal vel også have penge for det??

Høy

New Member
Jeg kan ihvertfald hjælpe dig med nogle af spørgsmålene. To af de udviklere som er tilknytet siden har lige måtte lukke deres firma, det er svært at have et lille firma.....og i dag er det også svært at finde udviklere der vil gøre det for en del af overskuddet medmindre det er specielt. Men en ting som reklamer er gratis hvis du bruger Google adsense, og hvis der er en i USA der henter din app, så er reklamerne på engelsk osv..rigtig smart.

eagle

New Member
Så fik jeg min Samsung Galaxy S2 ind af døren i dag ;) Damm.. Der er sku noget at lære :)

Jamen det kunne jo være jeg skulle lufte lidt om ideén med appén over PM måske :)

Høy

New Member
det skal du være velkommen til på et tidspunkt....jamen så tillykke med din nye SGS2 :) Du kan kigge lidt på et par <a href="http://www.appsandroid.dk/joomla/et-par-tips-til-samsung-galaxy-s-2.html" />tips til Samsung Galaxy S 2</a>, og <a href="http://www.appsandroid.dk/joomla/guide-til-opdatering-med-samsung-kies.html" />lidt om Samsung Kies</a> , og ellers lidet om <a href="http://www.appsandroid.dk/joomla/hvordan-tilfoje-apps-og-widgets-til-startskaermene.html" />apps og widgets</a>.
Prøv at tjekke guide sektionen topmenuen, der finder du sikkert noget du kan bruge, og ellers ved du hvor du kan finde os. Et godt råd er at oprette en ny tråd hver gang du har et nyt spørgsmål, da der så er større chance for at dit spørgsmål bliver set......

tnfsdk

New Member
Eagle,

Ellers er der også mig hvis at det skulle være. Er godtnok ikke den store haj ud i app udvikling, men tror efterhånden ikke at min SGS2'er kan kaldes helt original længere heller :p