Desire virker ikke

agubba

New Member
hej efter jeg har installeret sense 3.0 på min Desire gider den ikke og komme videre fra hvor der står Htc. nogle der kender en metode man kan løse det på ?.

EDIT: mobilen har også slettet alle backups.

agubba

New Member
<strong>TNFSDK skrev:</strong>
<blockquote>Definer at telefonen har slettet alle backups?</blockquote>

Altså alle ROMS jeg har backupede.

agubba

New Member
<strong>TNFSDK skrev:</strong>
<blockquote>Burde slet ikke være muligt hvis at de faktisk var gemt på dit SD kort. Så lyder lettere underligt.</blockquote>

Ja ikke. Mig og min far har næsten fundet en løsning, jeg skriver hvis den dur.

agubba

New Member
når jeg installere/flasher en ny Rom komer den med følgende fejl:
assert failed: getprop(''ro.product.device'')== ''bravoc'' II getprop(ro.build.product'') == ''bravoc''
E:error in /sdcard/clockworkmod/cm_bravoc_full-105.zip(status7) installation

Idet her tilfælde brugte jeg cm7.3 stable mode.
den rom jeg har nu som ikke dur kan hentes her: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1040121

Håber i kan hjælpe mig mere nu :) .

agubba

New Member
<strong>Klintø skrev:</strong>
<blockquote>Måske Larsn84 kan hjælpe dig........... ?</blockquote>

ja måske.

guldager

New Member
Det er fordi du henter en forkert Desire ROM. Du skal hente til GSM Desire, altså er produktet Bravo og ikke BravoC som Desire CDMA (US versionen) er. Sådan er det i hvert fald med CyanogenMod.

Høy

New Member
<strong>Guldager skrev:</strong>
<blockquote>Det er fordi du henter en forkert Desire ROM. Du skal hente til GSM Desire, altså er produktet Bravo og ikke BravoC som Desire CDMA (US versionen) er. Sådan er det i hvert fald med CyanogenMod.</blockquote>
Selfølgelig. Det kunne jeg have sagt mig selv. Tillykke med den flotte karakter Guldager :)

guldager

New Member
<strong>Høy skrev:</strong>
<blockquote><strong>Guldager skrev:</strong>
Det er fordi du henter en forkert Desire ROM. Du skal hente til GSM Desire, altså er produktet Bravo og ikke BravoC som Desire CDMA (US versionen) er. Sådan er det i hvert fald med CyanogenMod.</blockquote>
Selfølgelig. Det kunne jeg have sagt mig selv. Tillykke med den flotte karakter Guldager :)
Jo tak :)

agubba

New Member
Hej igen, min htc desire viser nu ikke fejlen mere,men den installere hverken boot eller system når jeg prøver at flashe cm7. Så kan man jo bare få en htc sensation i stedet for jubiii :)

Høy

New Member
<strong>agubba skrev:</strong>
<blockquote>Hej igen, min htc desire viser nu ikke fejlen mere,men den installere hverken boot eller system når jeg prøver at flashe cm7. Så kan man jo bare få en htc sensation i stedet for jubiii :)</blockquote>
Vil du have HTC Sensation eller Samsung Galaxy S 2?

agubba

New Member
<strong>Høy skrev:</strong>
<blockquote><strong>agubba skrev:</strong>
Hej igen, min htc desire viser nu ikke fejlen mere,men den installere hverken boot eller system når jeg prøver at flashe cm7. Så kan man jo bare få en htc sensation i stedet for jubiii :)</blockquote>
Vil du have HTC Sensation eller Samsung Galaxy S 2?
Htc sensation hvad vil du nåårh jov var det ikke noget med htc sensation :)