Deling af indlæg i Android forummet

Høy

New Member
Jeg har tilføjet mulighed for at dele tråde via sociale medier øverst i hvert tråd. Ved ikke om de er lidt svær at få øje på...

queen

New Member
Nu bliver jeg vist snart smidt ud :-(( :-((

At dele indlæg ud på andre sociale medier, nej, det mener du vel ikke o)

Det vil sige, at man ikke kan skrive noget her i trådene uden man lige pludselig kan finde sit indlæg på andre sociale medier, håber der er noget jeg har misforstået :-(

buch

New Member
[quote="queen" post=13703]Nu bliver jeg vist snart smidt ud :-(( :-((

At dele indlæg ud på andre sociale medier, nej, det mener du vel ikke o)

Det vil sige, at man ikke kan skrive noget her i trådene uden man lige pludselig kan finde sit indlæg på andre sociale medier, håber der er noget jeg har misforstået :-([/quote]

@Queen jeg tror næppe du bliver smidt ud, det er både du og jeg for kvikke til. De mange dygtige unge mænd herinde, har en gang i mellem brug for lidt modspil ellers bliver det for kedeligt.
Angående dit udfald, er jeg enig med dig. Synes også det ville forekomme mig mærkeligt at se et af mine indlæg vandre rundt ude i rummet. Når det er sagt forstår jeg slet ikke hvad Høy mener. Hvem kan/skal vi dele med og hvor trykker man ?

jmolholm

New Member
Der er ingen der bliver smidt ud for at udtrykker sin fortvivlelse ;-) og ja i er ALT for kvikke til os mænd her inde hehe ():

@Buch øverst oppe ser du 3 "knapper" hvor der står G+1, Tweet og ikonet for Facebook... der kan i dele jeres indlæg på de 3 sociale medier.. eller på Facebook viser du at du "Liker" denne tråd.. så kan dine venner der inde se hvad du kan lide udenfor facebook o))

;-)

Høy

New Member
@Jmolholm, nu ikke lov hende for meget..hun er trods alt et af punkterne på næste bestyrelsesmøde :) :) (spøg til side)..og du bliver selvfølgelig ikke smidt ud (vi banner højst din profil)....:)
Som Johndoe skriver så er alt i forummet jo offentligt hele tiden, alle kan finde og læse det vi alle sammen skriver.
Men men søde @queen, prøv at kig på billedet herunder. det eneste der bliver delt er et billede af AppsAndroid-droiden og så et link her til forummet.

Grunden til at sociale medier er vigtige er at jo flere links der kommer ind til forummet, des mere værdi har forummet i Google´s øjne, og forummet havde førhen en pagerank 4, hvilket var ret flot, men da vi har smidt vores hjemmesidee over i en anden mappe på webhotellet så ordet "joomla" er blevet fjernet fra samtlige URL`s, så har samtlige 8000 artikler her på sitet mistet deres pagerank, hvilket tager mange år om at bygge op...så ved at dele via sociele medier styrker man både forummets position, og samtidig kan det være at der kommer nogle nye besøgende der ikke kender os. Det svarer bare til at man feks trykker "synes godt om" til en artikel, altså det er ikke indoldet der bliver vist på de sociale medier, men blot et link til en tråd som måske kan hjælpe nogle andre personer :)

<div class="attachments"><div class="attachment_title">Attachments:</div><ul><li><a href="https://www.appsandroid.dk/media/2015/03/forum-2.jpg">forum-2.jpg</a></li></ul></div>

buch

New Member
[quote="Jmolholm" post=13717]Der er ingen der bliver smidt ud for at udtrykker sin fortvivlelse ;-) og ja i er ALT for kvikke til os mænd her inde hehe ():

@Buch øverst oppe ser du 3 "knapper" hvor der står G+1, Tweet og ikonet for Facebook... der kan i dele jeres indlæg på de 3 sociale medier.. eller på Facebook viser du at du "Liker" denne tråd.. så kan dine venner der inde se hvad du kan lide udenfor facebook o))

Som det dog kører for tiden, endnu en gang blev jeg klogere på grund af din information. :)
Men men, de knapper er nu ikke ret store og lidt svære at få øje på.

;-)[/quote]<div class="attachments"><div class="attachment_title">Attachments:</div><ul><li><a href="https://www.appsandroid.dk/media/2015/03/capture1-2.jpg">capture1-2.jpg</a></li></ul></div>