Danni Jensen

sionkosionko

New Member
Hey! Og tak for denne umiddelbare fede side - "Umiddelbare" da jeg er helt ny :)

Mit navn er Danni Jensen, er 18 år gammel.

Til dagligt i min fritid har jeg en kæreste, som jeg har været sammen med i 2½ år.
Ligeledes er jeg den glade ejer af en hjemmeside. Jeg nævner ikke navn, før jeg har fået afvide jeg må, da jeg ikke ved om i vil tage det som reklame.

Jeg respektere disse sidder med stor respekt, da jeg ved hvor stor en pine det kan være hvis brugerne ikke snakker ordentlig til hinanden.

// Danni
Over&Out :)

klintoe

New Member
Velkommen til Danni B)

Om du må smide dit link op, må være op til Morten.... Men personligt bliver man altid nysgerrig, så gerne for min skyld :)

sionkosionko

New Member
Yeah tænkte nemlig nok at folk var nysgerrig på det punkt.

- Siden er dog under ombygning pt da jeg har skiftet system og design :) Men den skulle kører igen i løbet af 14 dage. Jeg har i hvert fald fået en deadline fra min designer :)

sionkosionko

New Member
Jeg har stort set leget med alt lige fra Joomla som jer, til drupal til IPB - Og nu er jeg så havnet i vBulletin. Da det har en sindssyg god community pakke.

Høy

New Member
Jeg har faktisk fortrudt at forum ikke er et bulletin board. Ikke at jeg har prøvet at lege med det (jeg startede faktisk med Drupal), men jeg kan læse mig til at der umiddelbart er nogle muligheder jeg ikke har her :)

sionkosionko

New Member
Jeg er den glade ejer af www.fifa.dk

Sitet er dog under ombygning lige nu. Min designer skulle gerne være færdig i løbet af en uge - Hvis han kan holde sin deadline.

Siden er under ombygning da jeg får nyt turneringssystem og så selvfølgelig på grund af overgangen fra drupal til vBulletin :)