Cykel app

munch

New Member
Hej er der nogle der har kendskab til en cykel app, jeg tænker på en app hvor man måske vil tage en cykeltur på ca 20 km og så finder den en rute i det område man er i.
Der er jo forskellige navigations app med mulighed for cykel ruter, bla google maps men det er jo mere fra A til B man får en rute,det jeg har brug for er en rute hvor man kun vælger antal km eller tid man vil cykle.
Håber der er nogle der kan komme med nogle forslag.

munch

New Member
Kom nu, hvis den app ikke er lavet så må der være nogle der kan lave den og tjene kassen :)
Forstil jer at man sidder hjemme i sofaen og vil ud på en cykeltur på ca 25 km, det trykker man ind og som i en navigations app kommer den frem med 3 forskellige ruter genialt ikke

Høy

New Member
Jo, genialt...kan Endomondo ikke noget lignedne?..og off topic: er du cyklist..altså ikke bare når du cykler ungerne i børnehave :)

munch

New Member
Endomondo og Sports tracker som jeg bruger måler kun hvor langt jeg har kørt.
I Endomondo kan man ligge sine ruter ned og så kan andre se dem og kørere ud fra det.
Min ide er genial når jeg selv skal sige det :)
Jeg skal til Skagen i sommerhus 14 dage tænk dig hvis man havde en app hvor man kunne sige at man ville cykle 25 km, så kom den op med nogle ruter eller hvis man ville ud og gå 5 km så igen kom den frem med nogle ruter, med bip lyde når man skal dreje eller sådan noget.
Og jo jeg kan godt lide at cykle, vi var i Alsace hvor vi cyklede langs vinruten her i sommer, så jo kan både lide at cykle og få et glas vin, men jeg har vin appen VIVINO nu mangler jeg bare den cykel app :)

tnfsdk

New Member
Endomondo og den anden store sportstracker jeg bruger mener jeg faktisk kan anbefale ruter hvis at du bruger deres korresponderende hjemmeside

munch

New Member
Ja det ved jeg godt, men jeg havde noget i tankerne som den her test, kan jo bare købe den, men min bedre halvdel holder igen :)
http://www.gpsforalle.dk/2012/10/mio-cyclo-300-review/