Chromecast eller Nexus Player?

peterh

New Member
Skal bruge en Chromecast til sommerhuset og så li at den der nexus Player har indbygget chromecast så det betyder vel at hvis jeg giver de 550 kroner mere som Nexus Player koster i forhold til chromecast så har jeg både chromecast og Android tv eller hænger det ik sådan sammen? jeg tænker på at det næsten ik ka betalt sig og ikke købe Nexus Player (hvis man vil bruge den) hvis der alligevel er chromecast indbygget men er det præcis det samme som chromecast? Ved i det? jeg mister ikke nogen funktioner eller noget hvis jeg vælger Nexus Player?

jmolholm

New Member
^This

du får mere i en nexus...

jeg går og venter på at få fingrene i en Nvidia shield set-top box... den har alt android tv og nvidia grid (deres udgave af steam og playstaytion network) harddisk optager og tv tuner hvis jeg ikke husker forkert? ... o))

jmolholm

New Member
<a href="http://www.androidpolice.com/2015/03/05/nvidia-shield-set-top-box-hands-on-and-gaming-breakdown/" />Nvidia Shield set top box</a>

i USA koster den 200$ det er rundt regnet lidt over 1300kr
Nexus player koster 749kr

så ja den koster over en plovmand mere

Jeg har ikke fundet nogle dk sites der har Nvidia til salg endnu..

peterh

New Member
det bliver alligevel en chromecast da jeg så har råd til en ny teelfon hvis jeg sparer de 500 kroner:)

jmolholm

New Member
du bliver bestemt ikke ked af at have en CC jeg nyder at bruge min og der kommer flere flere der understøtter CC

johndoe

New Member
Gør dig selv den tjeneste at købe BubbleUPNP den er fantastisk til at streame alt muligt.

The One. Swifted.