Callme Night Sale

sjakalen

Member
Fik mail fra Callme i torsdags om at de samme dag afholder Night Sale 16-22 så jeg hopper ind og bestiller en HTC Sensation XE og ringer så til min søster og siger hun skal gå ind og bestille sig en magen til hvilket hun så gør, og vi modtager begge 2 en Ordrebekræftelse på vores bestiling

Jeg håber det er en fejl.. men forstår ikke hvorfor hendes bestilling er billiger end min.. skal lige siges at hun ikke er Callme kunde, som jeg selv. men det kræver jo at hun skifter fra Telmore til Callme for at kunne købe den. hvilket hun også gør med en nummer flyning

Min bestilling

Ordredato 02/02-2012 kl. 16:04:32
Din bestilling
HTC Sensation XE Sort DKK 0,-
med POW! 6 timer + data
Mobiltillæg 172 kr./md. i 24 mdr.
Forlængelse DKK 0,-
Fragt DKK 49,-
I alt DKK 49,-
Mindstepris DKK 5.110,-
Samlet pris for mobil DKK 4.128,- (0 kr. her og nu + Mobiltillæg 24*172 kr.)

Min søsters bestilling

Ordredato 02/02-2012 kl. 16:54:43
Din bestilling
HTC Sensation XE Sort DKK 0,-
med POW! 6 timer + data
Mobiltillæg 130 kr./md. i 24 mdr.
Oprettelse DKK 99,-
Fragt DKK 49,-
I alt DKK 148,-
Mindstepris DKK 4.201,-
Samlet pris for mobil DKK 3.120,- (0 kr. her og nu + Mobiltillæg 24*130 kr.)

Høy

New Member
det var et godt spørgsmål ??)) og jeg vil gerne have svaret at vide da. Måske der et tilbud til nytilkomne kunder? ellers må man ringe og spørge, for det må vel være en fejl, især da du er kunde ved dem i forvejen...

sjakalen

Member
Ja og det værste af det hele er jo at jeg kan huske at jeg så de tal på hjemmesiden da jeg bestiller 130x24 for mobilen + 149 kr for 6 timer tale + data 279 + gebyr 6.50 kr om måneden... men da jeg så tjekker min mail fatter jeg jo ikke en skid overhovedet og først her til aften snakker jeg med min søster. og hun bekræfter jo så at jeg ikke var blevet helt tosset... men siden torsdag aften, har jeg jo troet at det var mig der var blevet både tosset og blind på en
gang ??))

oprettelses gebyr er jo kun 99 kr.

Høy

New Member
Hehehe...vi kan alle blive lidt forvirrede en gang imellem :) glæder mig til at høre hvad du synes om den...

sjakalen

Member
Hehe ja tak, mån ikke :)

Ja glæder mig også til at få den... hvis jeg altså får den for 130 kr om måneden, så er jeg en glad mand, ellers kan de fandeme smøre deres fon ind i smør og stikke den op hvor solen ikke skinner !!!

klintoe

New Member
Hej Sjakalen

Jeg tror det er fordi din er en "standard" mail, fordi systemet ikke har registeret det rigtig!
Hvor hendes er registreret med rabaten....

Hvis jeg var dig, ville jeg sende en mail på facebook@callme.dk og tal med Jeppe, for jeg er sikker på, at du nok skal få det som du/i har bestilt??

Du skal selvfølgelig henvise til de 2 ordre numre osv...
Plus gøre opmærksom på "vennerabat", det betyder at I begge 2 får 150 kr yderligere i rabat B)
http://www.callme.dk/kundeservice/mobil/vennerabat/

B)

sjakalen

Member
OK, Klintø tak for tippet :) melder lige tilbage, så i får en afslutning på det.

Opdate. Så klintø, så har jeg skrevet til Jeppe. jeg tilføjet at jeg skriver på opfordring fra Klintø fra AppsAndroid.dk. håber ikke det gør noget.

Endnu en gang tak for hjælpen :) og god søndag

madsgluud

New Member
Du kan også prøve at presse dem ned i pris, nu hvor du er i gang :) Fik et 80 kr billigere abonnement, fordi jeg sagde, at jeg ville skifte. Det er taktik!

sjakalen

Member
#10 Sjovt du siger det :) jeg var jo faktisk på vej over til Bibob dagen før... altså i onsdags... men annulleret så min nummerflytning 5 timer senere. fordi det gik op for mig at jeg skulle hænge på 2 regning til den 01-03-12 det synes lige jeg hadet lyst.

Men er jo lidt træt af Callme.. er begyndt at få SMS'er igen med link og password, dagen efter jeg modtager en MMS med billedet/billeder, så får jeg alligevel dagen efter en SMS/SMS'er besked'er om det ))) har tidliger snakket med dem om det, hvor de fik løst problemet. men nu 5-6 måneder efter komme de så igen, sidste gang jeg ringet til dem for ca 3 uger siden. fik jeg at vide at det var min mobil opsætning der er fucket up, og at jeg skal nulstille den.

Men få måneder efter jeg fik min DHD tilbage i November 2010 begyndte den at lave samme stunt, (den gang var min DHD endnu ikke blevet rootet) men da erkendte Callme at fejlen lå i deres systemer og at det skulle rettes i Schweiz, også derfor det tog så langt tid, før fejlen blev rettet. men det var først efter at jeg hadet ringet til dem omkring 40 gange over flere uger, at jeg bliver ringet op af et klogt IT hovedet som heder Simon. jeg bliver sgu lidt træt i hovedet !!! når man hele tiden får at vide at det er min mobil der er problemet... de første 5 gange man ringer, gør man jo bare som de siger, men når så fejlen forsætter, så bliver man sgu pist !!!

sjakalen

Member
# Klintø. Fik mail fra Jeppe i dag og alt er i den skønneste orden, så tak for opfordringen :)

Jeppe skriver "Det er selvfølgelig en fejl - og en lidt mærkelig fejl. Jeg sørger for at selvfølgelig får rabatten! :)

Jeg har nu givet dig vennerabatten på 150 kr. på næste regning. Skal din søster også have rabatten, så skal jeg lige bruge hendes telefonnummer - så sørger jeg for det :)"

eEg har så også dobbelt tjekket med kundeservice, for at høre om det nu også var blevet registreret i deres systemer :) har det godt med at være 110% sikker på at alt er som det skal være og at jeg har fået rabaten.

Har lige modtaget min Sensation XE og damn den ser lækker ud... men den ligger lige til optøning... den er jo fandeme dybfrosen o) hehe

# madsgluud. ja jeg kunne da måske godt presse dem... men synes heller ikke man skal overdriver det :-; synes jeg og min søster har fået en rigtig fin service fra Callme !!! !!! så kan man sgu ikke forlange mere.

Nu vil jeg lige se til min Sensation.. om den skulle være tøet op :-; melder tilbage senere, hvad jeg synes om den.

sjakalen

Member
Jeg synes den er rigtig lækker.. men synes den virker meget mindre end min DHD, end den virkelig er, også skærmen virker mindre selv om den stadig er på 4.3" som DHD jo også er. det tro jeg lige jeg skal vende mig til. kan også tydlig mærke at den ikke er så tung som DHD.. det skal jeg også vende mig til :-; har den glossy display?? eller er det bare mig der synes den er meget blank at se på?? også selve indpakningen er lækker synes jeg.

Jeg var jo stor modstander af, at den første Sensation ikke var lavet i et stykke alu, som min DHD. men må jo tilstår at det er OK alligevel... selv om jeg gerne hadet set at den var det... jeg forstår dog ikke hvorfor Bibob skriver på deres side at den er fræset ud af et stykke aluminium??
men det er nemt at skille den ad og samle den igen. og det virker ikke som om den lige falder fra hinanden.

Jeg er lige ved at ins en ordenlig røvfuld apps på den... så hvordan den arbejder, kommer senere

Spørgesmål. de 2 ekstra lader jeg har købt til min DHD kan jeg bruge dem til Sensation??

klintoe

New Member
Fedt... altid fedt med nyt legetøj B)
Skærmen er meget anderledes end DHD, pga opløsningen "QHD" som gør den mere blank/klar end DHD... Personligt synes jeg skærmen står flottere og mere tydeligt end DHD!
Men ja, fed fed mobil.... Tillykke med den B)

Ja, du sagtens bruge dine andre ladere..

sjakalen

Member
Tak Tak :) det er også meget tydligt at den arbejder hurtiger end DHD, har ins de flste af mine apps.. det gik sgu stærkt!

klintoe

New Member
Du mangler vel ikke en bilholder??

http://www.appsandroid.dk/joomla/android-forum/kob-og-salg/6693-saelges-sensation-bil-holder.html

sjakalen

Member
Glemte lige at svare i den rigtige tråd B)

Jeg har desværre ikke bil.. kun scooter. men kan da spøger en af mine venner, som også har fået sig en Sensation XE i sidste uge, også på min anbefaling :) er da lidt stolt af at jeg har lokket en iPhone bruger over på Android !!!