Browser' mobilsider

skytte

New Member
Halløj
Jeg har fået mig en Motorola XOOM, en fin tablet.
Mit problem er når jeg i browseren går ind på f. eks sporten.dk liver jeg automatisk smidt over på mobilversionen af side, set ser på rigtig mange hjemmeside, jeg ved godt software på en tablet engentlig er Mobil baseret, men kan man ikke slå det fra, så jeg bare kommer ind på normale hjemmesider? .

agubba

New Member
<strong>Skytte skrev:</strong>
<blockquote>Halløj
Jeg har fået mig en Motorola XOOM, en fin tablet.
Mit problem er når jeg i browseren går ind på f. eks sporten.dk liver jeg automatisk smidt over på mobilversionen af side, set ser på rigtig mange hjemmeside, jeg ved godt software på en tablet engentlig er Mobil baseret, men kan man ikke slå det fra, så jeg bare kommer ind på normale hjemmesider? .</blockquote>

jov det tror jeg da. Prøv at gå ind i indstillinger inde i browseren og se om der står noget der inde. Men ved det ikke helt fordi har ikke prøvet en tablet med honeycomb.

Høy

New Member
Prøv at trykke menu-flere-indstillinger. Derinde kan du slå mobilsider fra.....jeg har ikke haft heller en Honeycomb i hænderne men det må være det samme. Ellers hent Dolphin browser under punktet Android browsere, der er et plugin hvor du meget nemt kan skifte imellem mobil og desktop version.

skytte

New Member
Hmm had prøvet at se under indstillinger, men den held. Der er ganske enkelt ikke et sådant menu punk.
Altså må jeg prøve Dolphin, og anmeldelsen lyder jo også fantastiske, nogle anbefalinger til plugins ?

Høy

New Member
Jeps. I Dolphin browser du går ind underplugins i indstillinger og finder mobile/desktop skifteren.
I din default browser burde du kunne trykke menu og finde overstående...det er imens du har åbnet browseren du skal gøre det..
Jeg er på ferie uden PC, så undskyld trykfejl...

klintoe

New Member
Fed Tablet (xoom) tillykke med den :)

Ikke for at blande mig, men der skulle gerne være den mulighed, at slå mobilversionen fra... Måske du bare ikke har været det rette sted!!

Se link... (PDF fil - brugsanvisning)
http://www.motorola.com/staticfiles/Support/GB-EN/TABLETS/XOOM-with-Wi-Fi/Documents/StaticFiles/XOOM_wifi_UG_UKEN_68004146002_v2.pdf

Hvis ikke, så giv mig lige besked, for jeg har en kammerat, som også er Xoom fan :)

Høy

New Member
Du er da altid velkommen til at blande dig....det var også lidt det jeg mente..altså nøjagtig som på vores mobiler....ikke?

klintoe

New Member
Jo, samme måde... Men man skal bare huske, at trykke menu inde i browseren! og det er som regel der det går galt :)

skytte

New Member
I er bare super hurtige med svar og fede råd, take for det, kigger lige manualen igennem igen :) har dog installeret og "leget" list med Dolphin browser rigtig god og meget hurtig.

klintoe

New Member
Desværre, Skytte... Man kan ikke slå det fra!!!
Det er vidst en fejl som skulle blive rettet, i en af de kommende opdateringer (må vi håbe) :)