• This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Lær mere.

BoBCat Rom Samsung Note 3??

Heysa,

Jeg sider og vil egentlig gerne prøve Bobcat Rommen til Note 3, desværre er jeg blevet lidt forvirret med hensyn til de skide CSC koder, når man påbegynder installation får man en fin ui hvor man skal igennem nogle steps, problemet er når jeg når til CSC så er der ingen for danmark der er for en pokkers masse andre lande i stedet.

Hvaa faan gør man lige der? lader være med og installere en Custom rom eller prøvet man England eller hvordan?

[quote="benzon" post=12202]Heysa,

Jeg sider og vil egentlig gerne prøve Bobcat Rommen til Note 3, desværre er jeg blevet lidt forvirret med hensyn til de skide CSC koder, når man påbegynder installation får man en fin ui hvor man skal igennem nogle steps, problemet er når jeg når til CSC så er der ingen for danmark der er for en pokkers masse andre lande i stedet.

Hvaa faan gør man lige der? lader være med og installere en Custom rom eller prøvet man England eller hvordan?[/quote]

Personligt er jeg ikke inde i dette, men `` XDA Developers Forum - er STEDET !!! hvis man har problemer eller spørgsmål i den henseende. Her lige en tråd, der hos XDA omhandler BoBCAT rom. :) Jeg ved ikke om du har været hos XDA ?? o)
http://forum.xda-developers.com/sitesearch.php?q=Bobcat%20Rom%20to%20Note%203