Billig Tablet med rimelige specifikationer

Høy

New Member
Tak til "Androidmunk", her fra siden, for at gøre mig opmærksom på den her Tablet. Tjek lige prisen og specs. på dette link:
http://www.mobiltjek.dk/mobiltelefoner/zte-light/#specifikationer

androidmunk

New Member
Hej Høy

Det er en billig tablet, men fungere rigtigt godt på mit trådløse netværk i hjemmet.

Denne hjemmeside kan vises på ZTE Light, men f.eks 'populære apps' på højre side bliver ikke vist.

Den har Android 2.1 som standard, og der afventes om den kan opdateres til Android 2.2 iflg. engelske hjemmesider.

Idag har jeg haft Fob Mob app kørende med live matches fra England, det fungere bare godt.

Jeg kan evt. have kontakt til dig/hjemmesiden vedr. brug af ZTE Light tab.

Venlig hilsen
'AndroidMunk'

Høy

New Member
Tak for info. Jeg kan se at interessen for min side vokser noget mere end jeg regnede med, så jeg tænker at hvis jeg gør Danmark lidt mere opmærksom på det, at brugere med Tablets også kunne få brug for min hjemmeside, og forum. Derfor ville det være fedt at have 'én hængende, som jo har lidt mere kendskab til f.eks ZTE Light end jeg har. Hvis du engang kunne tænke dig at blive moderator for f.eks Tablet afdelingen, så sig til. Hvis ikke (fair nok), er gode råd altid mere end velkomne :)

androidmunk

New Member
Det er et spændende site du er igang med at bygge op. Hvis jeg kan være til hjælp for dig, vil jeg gerne det. Ser frem til et godt samarbejde.

Smider lige en mail til dig.

Venlig hilsen
'AndroidMunk'