Bedste smartphone under 1.200 kr

espresso

New Member
Hej Androider,

Jeg har besluttet mig, at give fruen en ekstra julegave og hun er MEGET træt af sin Sony Ericsson. Da det er en ekstra gave regner jeg at bruge ca 1.200 kr. på en ny mobil til hende.

Derfor går mit spørgsmål på, hvilken smartphone er (efter jeres overbevisning) den bedste til ca. 1.200 kr?

Mvh
Henrik

espresso

New Member
Producent er underordnet og du helt selv vælge :)

Har selv en Samsung Galaxy S4, så havde en Samsung Galaxy SIII mini i tankerne.

Vh Henrik

Høy

New Member
Jo nu har jeg pløjet pricerunner igennem og til budgettet tror jeg osse at jeg ville vælge den samme som du :) du må jo bare ikke (men det ved du) sammenligne med de mobiler du har, altså den præsterer jo ikke lige så godt, men til prisen vil jeg mene at du får en ok mobil for pengene.

espresso

New Member
Hvis valget så står mellem en Samsung Galaxy S III mini og en Samsung Galaxy S II (ved godt det er en ældre mobel). Hvem ville så være at fortrække?

Vh Henrik

Høy

New Member
specs er meget ens på det to, samme opløsning på skærmen osv...hvis det var mig der skulle vælge så ville jeg tage Galaxy S2, den har en lidt større skærm og et 8 MP kamera imod de 5 MP på S Mini...men S3 mini er nyere...de er meget lig hinanden såjeg synes du skal tage den du tror hun bedst kan lide :)

queen

New Member
Henrik, vær sikker på at du vælger den rigtige størrelse o)) mange "piger" gider ikke de store telefoner, mig selv incl. min max Mål (h x b): 115,5 x 59,8 mm og jeg hører bestemt ikke til de <em>små</em> piger ))

queen

New Member
- Min dejlige Galaxy W - som jeg har rootet (eller hvad det nu hedder)
så den nu kører Jelly Bean 4,1,2 ``

- jeg har bestemt intet ønske om en ny mobil - da den er dejlig,lille og kvik :)
(i modsætning til mig) ))

queen

New Member
Det var et hint til <strong>Henrik </strong> om lige at undersøge hvad "fruen" havde i tankerne :(

Nu er vi nok nogle der foretrækker, også at kunne have mobilen i lommen, da det er mest praktisk, når man f.eks. går rund og ordner div. incl. haven, vi er jo ikke alle sammen bare til pynt :) :) :)

espresso

New Member
Hej alle,

tak for jeres tilbagemeldinger.

Jeg havde egentlig bestemt mig for SGS II fra Elgiganten, men den kan jeg ikke få i Gentofte-afdelingen (kostede ca. 1.500 kr.). Jeg overvejer så at købe en SGS 4 mini (koster 2.300 kr) hos Elgiganten.

Er der andre smartphones - android - til ca. 2.300 kr som ville være et bedre køb end en SGS 4 mini?

Mvh
Henrik

ted1957

New Member
[quote="Espresso" post=11114]Hej alle,

tak for jeres tilbagemeldinger.

Jeg havde egentlig bestemt mig for SGS II fra Elgiganten, men den kan jeg ikke få i Gentofte-afdelingen (kostede ca. 1.500 kr.). Jeg overvejer så at købe en SGS 4 mini (koster 2.300 kr) hos Elgiganten.

Er der andre smartphones - android - til ca. 2.300 kr som ville være et bedre køb end en SGS 4 mini?

Mvh
Henrik[/quote]

Jeg er sikker på at du ikke fortryder at bruge de lidt flere penge på en mobil. Jeg vil da bestemt anbefale Samsung GS4 mini, frem for S2( gammel model ) Samsung GS4 mini, er en næsten helt ny ( seneste ) model, så der stor sandsynlighed for, at der kommer adskillige fejlrettelser samt opdateringer til den i fremtiden, da Samsung har økonomisk formåen pga deres indtjening. Der findes ogaå meget tilbehør til Samsung mobiler. ( Mobiler der sælges i Elgiganten er ikke Brandet med teleselskabernes egne skrammel apps )så det er en fordel, da opdateringer går hurtigere igennem.

espresso

New Member
Hej Høy,

Ja det blev til en hvid SGS 4 mini (en del over budget, men hva faen. Det er jo jul), så nu venter vi på et nyt sim kort.

Vh Henrik

ted1957

New Member
[quote="Espresso" post=11184]Hej Høy,

Ja det blev til en hvid SGS 4 mini (en del over budget, men hva faen. Det er jo jul), så nu venter vi på et nyt sim kort.

Vh Henrik[/quote]

Pøj Pøj med den lille ny :)

Via linket kan du downloade den Danske Brugervejledning: http://www.samsung.com/dk/support/model/GT-I9195ZWANEE-downloads