Batteritid på Samsung Galaxy S

munch

New Member
Batteritiden på SGS kan forlænges ved en simpel tweak *#9900# og tryk på disable fast dormancy, det har givet min en markant bedre batteritid den køre nu på 16 time med 76 % tilbage jeg har sendt en del sms samt snakket i 15 min, gået en tur på 5 km med Sports Tracker i gang, tjekket mail og div sider i løbet af dagen, så jeg må indrømme jeg tror jeg har fundet de vise sten skal dog tilføjes at det er noget jeg har læst mig frem til
Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening om det hvis i har erfaring med det eller efter i har prøvet det.
Hilsen Munch

tnfsdk

New Member
Du kan læse mere her http://www.computerworld.com/s/article/9191759/Fast_dormancy_to_improve_smartphone_networking_and_battery_performance_

har dog ikke selv batteri problemer

munch

New Member
Nej det har jeg også svært ved :) men jeg kan se det har noget med om dit selskab understøtter det eller ikke, ved bare at jeg køre på 1 døgn og 8 timer med 40 % strøm tilbage

Høy

New Member
og derfor tænkte jeg at jeg nok hellere lige måtte finde ud af det til jer.....men jeg må efter at have læst på det i et stykke tid melde mig til koret....