apps

Høy

New Member
jeg har givet grønt lys for at indlægget om "døgnrapport" må publiceres...men hvad synes du vi skal gøre i fremtiden? Helt fjerne den sektion og skrive at de rette henvendelse til dig (eller mig)? kan godt se at det er lidt svært at håndhæve at de ikke må reklamere for egen virksomhed, men der er en kategori hvor de kan gøre det:) ellers kunne man lave det om til at det kun er til betatestere?

hvordan med dig egentlig? har du stadig tid og lyst til at fortsætte som moderator, og hvis ja, så skal du altså være velkommen til at f.eks finde en sponsor der vil have et stort banner øverst i forummet...du bruger jo alligevel lidt tid på det og selvom jeg regner med at du selv siger til hvis det bliver for meget har jeg det lidt dårligt med at du ikke får lidt igen:)

johndoe

New Member
Hej Morten!

Allerførst: Det gør slet ikke noget overhovedet at jeg ikke får noget for at være moderator. Forummet har heller ikke haft så meget fart på her i sommerperioden. Jeg er moderator fordi jeg gerne vil være det, ikke fordi jeg kan få noget ud af det.

Dernæst: Mht apps, så synes jeg at det er en god ide at lade app udviklere udsende en beta af deres apps. På den måde får de rettet fejl som nok ellers ikke ville opstå. Når de så udgiver en færdig app, så er det slut.

Og så kan man så også sige, at så længe det ikke er en betalingsapp, så må de gerne reklamere. Vores interesse er jo, at trække folk til forummet, samt skabe liv.