Apps på Samsung tablet

sjakalen

New Member
Jeg undre mig at de Apps som jeg bruger på min nye Samsung Galaxy S tab. ikke helt opføre sig/virker som de gør på min HTC One (M7) bla er der flere af dem vender ikke med rundt når jeg drejer rundt på min tablet. og et par stykker af dem virker slet ikke på den, bla yousee tv guide. selv om den burde være kompatibel med den

Høy

New Member
Det kan også have noget at gøre med hvilken version du af Android du har installeret. F.eks er der nogle apps der ikke virker korrekt medmindre du kører Android 4.3 og derover. Du kan altid se dette i bunden af beskrivelsen på Google Play...så er der selvfølgelig også nogle applikationer der ikke er understøttet af tablets og til sidst er der nogle produkter der bare ikke virker med de forskellige apps...f.eks (hvis jeg husker rigtigt) så virkede Viaplay ikke med Samsung i starten..har det virket før på din tablet?

sjakalen

New Member
Nu har jeg jo kun haft den i 3-4 uger, og den køre sidste nye version. men det er jo ikke så mange, troet bare at apps som Den Blå Avis, MobilBank og MobilePay ville være opdateret til at vende rundt. i stedet for at man skal ha den op på højkandt.

Vil jeg kunne få adgang til flere widgets, som jeg kender fra HTC, hvis jeg rooter den?? synes Samsung er lidt nogle fetterøve med deres widgets og kedlige er de også

Høy

New Member
nååhh nu er jeg med :) Jeg forstod det som om at app´sene ikke virkede på tablet, men de virker fint, bare kun på højkant...jeps der er en del apps der kun virker på højkant da de er udviklet til at blive brugt således, ligesom de fleste spil.

sjakalen

New Member
Ja det er gået op for mig :) det undre mig bare at de ikke går mere op i at lave div apps, så de også virker 100% på tablets... tablets er jo snart hver mands eje