Apps Iris

munch

New Member
Hej er der nogle der har prøvet Iris :) ja jeg ved det lød lidt frækt.
Det er en app som stort set kan det samme som Siri på Iphone.
Synes den fungere rigtig godt, den har nemt ved at forstå mit Engelsk (så den må være god) :)

Høy

New Member
Hehe.. Det lød lidt frækt :) Nope, men jeg har prøvet Vlingo, men kunne da være jeg skulle tjekke den ud...

munch

New Member
[quote="Høy" post=8056]Hehe.. Det lød lidt frækt :) Nope, men jeg har prøvet Vlingo, men kunne da være jeg skulle tjekke den ud...[/quote]

Jeg har også prøvet Vlingo, synes helt klart at Iris er bedre B)
Men jeg forstår stadigvæk ikke formålet med sådan en app ? du skal ind og aktivere den, så skal du sige din kommando, åben sms - åben kalender osv i den tid kan man jo bare trykke på sms/kalender.
Det andet jeg ikke fatter er hvorfor kan det være så svært at lave det på andre sprog (dansk) hvis du køber en rigtig GPS fra TomTom vil man da aldrig være i tvivl om den kan dansk, hvis de kan lave sådanne på alverdens sprog, hvorfor kan man så ikke på en mobil ?
Hvilket jo man også gør på sin Google Maps der får man jo også dansk sprog ? giver ingen mening i min lille verden ??))

nnobody

New Member
der er jo også kommet skyvi på market det er en fin løsning hvis man ikke vil sætte iris op selv
Den ligger også i toppen af market sammen med iris og siri