• This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Lær mere.

Apps forsvundet

Hej allesammen!

Nu ved jeg jo hvor kloge i alle sammen er :-; Så jeg ville høre, om nogen af jer har prøvet, at når i skiftede telefon, at kun nogle af de gamle apps er kommet frem? Mangler i alt omkring 100 apps, hvilket irriterer mig lidt. Nogen der har prøvet dette? Og i så fald hvordan man får dem tilbage?

På forhånd tak :)

Nu er det jo ikke mig du spørger, kan jeg se (klogehoveder) :)
Men jeg har også prøvet nogle gange og skifte mobil, og der kan være stor forskel på, hvor mange jeg får med over!!

De sidste 2 gange, fra Sensation til Nexus, fik jeg alt... Nexus til Nexus (pga en nulstilling) fik jeg også alt...

Men min Incredible S og Desire, der gik det ikke lige godt, fik ikke alt....

Jeg ved ikke hvorfor, måske fordi de nogle Apps forsvinder fra Markede, eller???

Ellers er det jo også meget rart at få rydet lidt op, det er trods alt ikke alt man bruger mere B)

Siden ordet "klog" indgår, må man gå ud fra at det er webmaster Brönning(Jeps, jeg er halv pølsevogn) du mener :-; men jeg må tilslutte mig Klintø 's svar.. Jeg har også prøvet hvor næsten alle er husket og hvor nogle ikke er, alle betalings apps huskes dog altid ved mig.