Angry birds til Android

agubba

New Member
<em> Angrybirds er et populært spil til android hvor det gælder om at ramme små grønne grise med fugle. </em>

Angrybirds er en af de bedste spil til android ifølge min mening :). Der er 5 levels i alt, og inde under hver level er der et antal baner man skal klare, for at komme videre, men du skal dog være opmærksom på når du har klaret alle baner i level 1, så åbner den op i alle levels, hvilket gør at spillet bliver lidt kedeligt.

Du får flere fugle jo længere du kommer i spillet , her er alle fugle og deres funktioner, de er i rækkefølge efter hvornår man får dem.

1. Rød fugl(kan ikke noget specielt)

2. Blå fugl(er en lille fuge, som kan blive til tre små fugle hvis du trykker på skærmen)

3. Gul fugl(kan få mere fart på hvis du trykker på skærmen)

4.Sort fugl (kan eksplodere hvis du trykker på skærmen eller hvis den rammer noget)

5.Hvid fugl (kan kaste æg der eksploderer, dog ikke hvis den har rørt noget)

6.Grøn fugl ( kan flyve baglæns hvis man trykker på skærmen)

7. Stor rød fugl (en stor udgave af den røde fugl)

<font size="5"> Brugervenlighed </font>

Spillede er meget simpel at komme i gang med, men kan dog være svært i starten. Menuen er meget simpel når du åbner spillet, står play i en gul firkant, levelene er store firkanter, hvis de er åbne er der ikke lås på dem, men hvis de er lukkede så er der lås på dem. Banerne er små firkanter der har en farve (meget forskellige farver) hvis de er låst op, hvis den er grå så er banen låst.

<font size="5">konklusion</font>
Det er et gratis spil, som kan flyttes til sd kortet . Det er underholdene at spille, der er mange baner. Altså et rigtig godt spil, men det har et minus og det er der er reklamer i spillet når man har slået intranet til .Så et rigtig godt spil som helt klart kan anbefales.
4/5.
link:http://market.android.com/details?id=com.rovio.angrybirds&feature=search_result til mobil og pc

Det er den første test om apps jeg har lavet, så glæder mig til at høre jeres menninger især din høy :)

tanjahy

New Member
hej agubba. Fin anmeldelse du har lavet, og velkommen til. Har du prøvet Angry birds seasons? Det er også gratis:
http://www.appsandroid.dk/joomla/angry-birds-seasons.html