android udgave

far57mand

New Member
DA JEG ER VENT TILBAGE TIL ANDROID EFTER ET PAR ÅR HOS APPLE MED DERES IPAD VIL GERNE SPØRGE HER PÅ FORUMMET HVILKEN UDGAVE AF ANDROID DER ER DEN SENESTE OG OFFICIELLE. PÅ MIN TABLET SOM ER SAMSUNG PRO STÅR 4.4.2 MEN I SKRIVER AT NOGET ER KITKAT OG ANDRE SKRIVER 4.4.3 SÅ JEG ER LIDT I VILDREDE SÅ HVIS I LIGE VIL HJÆLP HER SÅ ER JEG GLAD OG DET ER GOD KAPTAJN DER LEDER SKIBET HER⚓

guldager

New Member
Teknisk set er den nyest version af Android (der er ude på det almindelige marked), version 4.4.4, det er dog ikke alle telefoner der er blevet opdateret til denne endnu.

Derudover skal det lige siges at alle versioner fra 4.4 - 4.4.4 er under det der kaldes Android KitKat

far57mand

New Member
Tak til Gudtager for forklaring.Så blev man klager men android roder stadig væk rundt i det,der må man sige at Apple har styr på det.

klintoe

New Member
Det sjove er jo her, at det ikke er Android/Google som roder rundt i det, for alle Nexus modellerne, som er Googles egen, er nemlig ens... Men forskellen er, at alle mobil producenterne (Samsung, HTC, Sony osv) ligger deres egen brugerflade oven på Android, for at give deres eget præg på lige præcis deres mobil :) og derfor kan oplevelsen blive meget forskellig :)

kelddaug

New Member
Du kan se på Samsungs hjemmeside, hvad version der er den nyeste på enheder her i dk, for de er ikke ens i alle lande.

Her http://www.samsung.com/dk/info/update.html#tab

Send from S5 Prime from 28mobile.com

far57mand

New Member
Tak for jeres svar.jeg kan læse mig frem til at android sejler rundt men det er jo nok
fordi google giver lov til at alle producenter må lave mobiler og tablet.

kelddaug

New Member
Sejler ..Næ det synes jeg ikke. .. de forskellige fabrikanter har bare deres ide om hvordan det skal se ud. I bund og grund er det det samme neden under launcheren(Brugerfladen). Tal er bare er versions nr, som f.eks Apples Ios 8.0.1. som skrevet af Klintø er Nexus modellerne ren Android.

Send from S5 Prime from 28mobile.com

far57mand

New Member
Ja det er nok rigtigt,men nu man kommer fra en ipad som kun en producent laver
syntes jeg stadig væk roder rundt . Men jeg kan vil nå at lærer det at kende ellers
er jeg rimelig tilfreds.Så har jeg lige et spørgsmål til kaptajnen på her på skibet
jeg syntes at jeg mangler en tråd eller hvad i kalder det med chromcast? Jeg har prøvet at kigge
forummet igennem uden at finde noget der er vil mange som bruger den?

kelddaug

New Member
Chrome cast.. jep, du kan evt oprette en tråd om den,hvis du vil.
Jeg har selv 2 stk af dem.. de er guld værd, for os med 2 små unger.. 270 kr + fragt på Google Play Store.
Du kan læse om den her. http://chromecastguide.dk

Sendt fra min SM-T705 med Tapatalk