Android/mobil bladet

munch

New Member
Hej jeg har en Samsung Galaxy tab 10.1 som jeg har gendannet til fabrikindstilling.
Efterfølgende har jeg opdaget at de magasiner jeg har købt Mobil bladet samt Android bladet er væk.
Når jeg går ind og trykker på et af de blade som jeg har købt, får jeg beskeden at det blad har jeg købt.
Men hvor er det henne, jeg har ikke mulighed for at downloade det igen, ej heller købe det igen.
Hvor ligger det henne og hvad kan man gøre, efterhånden har jeg købt 5-7 blade :?:

Høy

New Member
Øhh... Ja :) jeg kan skrive til dem, og høre dem ad, det lyder som om at problemet er ved dem og ikke Google play. Du bruger den samme email?

munch

New Member
Ok tak for det, mener jo ikke det kan være rigtigt at de blade man har købt, ikke kan hentes igen, men synes jeg har kigget alle steder efter dem :) men det er måske en af grundene til at man skal gemme alt inden fabriksindstilling ?

Høy

New Member
Nej, Google husker de apps du har betalt for. Jeg skriver til dem igen på mandag hvis de ikke har svaret....der må være en løsning på det...

munch

New Member
Appen har Google også husket, bare ikke indholdet :(
Jeg har også kontaktet mobil bladetog Android bladet gennem google play, en gang i sidste uge men har ikke fået noget respons. De må jo have travlt, er spændt på hvad de svare når der kommer lyd fra dem.

Høy

New Member
Jeg har haft kontakt til dem 2 gange nu, og jeg kan bekræfte at Steen har videresendt begge mine henvendelser angående denne tråd.. Men har ikke modtaget noget svar fra øverste etage endnu :)

munch

New Member
Jeg spekulere lidt på om jeg skal købe det nye android blad gennem Google play, men som det virker nu kan jeg jo risikere at det er væk ved en evt opdatering.
Ved ikke om det her er til noget hjælp, men når den skriver (du ejer allerede dette emne) og jeg så trykker oplysninger kommer det her fremi Play Butik Programmet Google Play Butik (processen com.android.vending) stoppede uventet. Prøv igen.
Kan du tyde hvad det betyder ?

Høy

New Member
Jeg kan tyde alt :) det betyder at programmet er stoppet, det er det hele. Gør den det kun ved Android magasinet? Det er yderst sjældent at google play laver et force close synes jeg... Prøv at afinstallere opdateringen ved google play (hvis du har den mulighed), så opdatere den selv igen..

munch

New Member
Den gør det hvergang ved Android og mobil magasinet, jeg har nu prøvet at afinstallere google play, men det ændrede intet.
Håber at der måske snart kommer et svar på din mail som du har sendt til dem.

Høy

New Member
Jeg har forsøgt to gange nu, og den er blevet videresendt begge gange kan jeg se, men fordi det er dig vil jeg forsøge en sidste gang :) . Jeg har sendt dem et link til din tråd, så det burde være muligt for dem at finde et svar...

munch

New Member
Jo jeg fik svar i dag, først skrev han.
Hej Kim,

Hvis du har gendannet skal du blot downloade dem igen. Systemet finder selv ud af, at du har downloadet dem før. Derfor betaler du ikke for dem igen.

Så skrev jeg at det netop var problemet, det kunne ikke lade sig gør. Fik hurtig det her svar.

Mystisk, undersøger det lige.

Der ligger den nu, men håber da de giver lyd fra sig igen.