Android Marked

klintoe

New Member
Så kommer der snart en opdatering til Android Marked...
Det ser noget pænere ud :)

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=5Pbo-d62ivY

klintoe

New Member
Hvis I ikke kan vente, så hent <a href="http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=15594384&postcount=43" />APK filen HER</a>...

Når I åbner filen fra SD kortet, så tryk opgrader og vupti, så er I igang :) ......... og den er på Dansk (det er jo trods alt originalen)

Høy

New Member
Næste gang må jeg hellere tjekke forum inden jeg skriver en artikel...damm du er hurtig ude med de nyheder nogen gange....får du dem før Engagdet?

tnfsdk

New Member
NVM, fandt ud af hvor jeg så mine apps henne. Men kan se at der er en app der har en update, men dælme ikke nikke nej om jeg kan få lov til at update den :/

klintoe

New Member
<strong>Høy skrev:</strong>
<blockquote>Næste gang må jeg hellere tjekke forum inden jeg skriver en artikel...damm du er hurtig ude med de nyheder nogen gange....får du dem før Engagdet?</blockquote>

Hehe ja :)

Nej, det skyldes nok at jeg surfer en del rundt og støder derfor på nyheder/rygter rimelig tidligt :)

klintoe

New Member
<strong>TNFSDK skrev:</strong>
<blockquote>NVM, fandt ud af hvor jeg så mine apps henne. Men kan se at der er en app der har en update, men dælme ikke nikke nej om jeg kan få lov til at update den :/</blockquote>

Jeg har lige haft 2 opdateringer og dem opdaterede jeg ved at trykke på "2 x opdatering" oppe i højre hjørne!! Der hvor du har din liste over hentede Apps....

tnfsdk

New Member
<blockquote><strong>Klintø wrote:</strong>Jeg har lige haft 2 opdateringer og dem opdaterede jeg ved at trykke på "2 x opdatering" oppe i højre hjørne!! Der hvor du har din liste over hentede Apps....</blockquote>

Ja det fandt jeg så også ud af :p. Problemet var bare at jeg kun havde en enkelt app der ville updates og der kunne jeg hverken trykke på den der update ting, eller vælge update under selve appen.

Men har så fundet et par bugs i det nye marked. Bare her nu der var beskrivelsen på en af mine apps der skulle opdateres på Polsk eller noget i den stil så fattede hat af hvad der stod :p

Høy

New Member
<strong>TNFSDK skrev:</strong>
<blockquote>
<strong>Klintø wrote:</strong>Jeg har lige haft 2 opdateringer og dem opdaterede jeg ved at trykke på "2 x opdatering" oppe i højre hjørne!! Der hvor du har din liste over hentede Apps....</blockquote>

Ja det fandt jeg så også ud af :p. Problemet var bare at jeg kun havde en enkelt app der ville updates og der kunne jeg hverken trykke på den der update ting, eller vælge update under selve appen.

Men har så fundet et par bugs i det nye marked. Bare her nu der var beskrivelsen på en af mine apps der skulle opdateres på Polsk eller noget i den stil så fattede hat af hvad der stod :p
Jeg havde også en i går på japansk eller noget i den stil....