Android 2.3.3 Gingerbread til Galaxy Tab

Høy

New Member
hehe...og så er det faktisk ikke engang sjovt. Det er nemlig træææls at gå og vente på de opdateringer man glæder sig til at få.....

Høy

New Member
Har lige set at Klintø skriver på Facebook at den ligger klar i Kies...så er det bare med at komme igang du.

Høy

New Member
Hahaha....og du er sjov faktisk..Marcus har haft en bad nat og det jo (selvfølgelig) farmand der skulle holdes vågen.

janholbo

New Member
<strong>stjanne skrev:</strong>
<blockquote>Giver det noget at få tablet opdateret ? vil meget gerne have svar på dette
vh
stjanne :) -</blockquote>

Det tror jeg umiddelbart. Gingerbread (2.3.3) skulle indeholde Just-In-Time, der - over tid - forbedrer performance i afviklingen af koden. Jeg vil vende tilbage om ca. 14 dage med en gennemgang af Gingerbread på Galaxy Tab.

Indtil videre er her min opgradering:
http://janholbodk.blogspot.com/2011/07/samsung-galaxy-tab-gingerbread-upgrade_08.html

Vi ses derude i sommeren :)

Jan

queen

New Member
Jeg vil holde øje med på bloggen :)

Måske kan du også finde ud af hvordan man får vidio-call / skype

på en 7" tab med skype til android, det vil være et stort hit :) :)

janholbo

New Member
<strong>queen skrev:</strong>
<blockquote>Måske kan du også finde ud af hvordan man får vidio-call / skype

på en 7" tab med skype til android, det vil være et stort hit :) :)</blockquote>

Det vil være fedt ;-)

Det er desværre kun få, udvalgte telefoner, der har vide-kald lige nu. Det afhænger så vidt jeg kan forstå lige så meget af Samsung som Skype.

JanHolbo

Høy

New Member
<strong>JanHolbo skrev:</strong>
<blockquote><strong>stjanne skrev:</strong>
Giver det noget at få tablet opdateret ? vil meget gerne have svar på dette
vh
stjanne :) -</blockquote>

Det tror jeg umiddelbart. Gingerbread (2.3.3) skulle indeholde Just-In-Time, der - over tid - forbedrer performance i afviklingen af koden. Jeg vil vende tilbage om ca. 14 dage med en gennemgang af Gingerbread på Galaxy Tab.

Indtil videre er her min opgradering:
http://janholbodk.blogspot.com/2011/07/samsung-galaxy-tab-gingerbread-upgrade_08.html
lyder fedt. Nu har du jo selv en blog, og du skal være mere end velkommen til at smide alt det ud du vil her i forum, men ellers send mig via mail så smider jeg den ud på forsiden. Tænker der er mange der godt vil høre det. Det er helt op til dig. god sommer til dig også.

Vi ses derude i sommeren :)

Jan

queen

New Member
Iflg. Samsung så er det et problem hos Skype

Tabben skulle være en af dem der virker på Skype ( iflg. skype) , at det så ikke gør det, er så noget andet, derfor har jeg store forventninger om at du kunne finde ud af det :) :)

janholbo

New Member
<strong>queen skrev:</strong>
<blockquote>Iflg. Samsung så er det et problem hos Skype

Tabben skulle være en af dem der virker på Skype ( iflg. skype) , at det så ikke gør det, er så noget andet, derfor har jeg store forventninger om at du kunne finde ud af det :) :)</blockquote>

Som jeg skrev i denne blog post: http://janholbodk.blogspot.com/2011/07/skype-for-android-v2-nu-med-video-kald.html så er det kun få telefoner, der understøttes, og ifølge det Skype blog post, jeg refererer, er Galaxy Tab'en ikke blandt dem. Hvor har du set, at Galaxy Tab skulle understøtt video?

JanHolbo

queen

New Member
Nå, som sædvanlig trykkede jeg på den forkerte svar knap og ikke tilføj, så jeg prøver lige engang til. :(

Under Skype 2.0 app. ( på AppBrain) er der en lille boks med et + deri står at tabben understøttes.

Det kan selvfølgelig opfattes, som det kun er call eller som jeg opfatter det som hele pakken ;)

Jeg har ikke mødt et eneste sted på skype forum, hvor der netop er en masse posts om netop dette emne tab/skype vidio, at en skypemod. har skrevet at det var meningen at det ikke skulle virke med vidio på tabben, tværtimod svarer de slet ikke !!!!!

Nå, men det løser sig sikkert, og det siges jo at tålmodighed er en dyd, sååååå (gad vide hvorfor) :rolleyes:

Høy

New Member
jeg har en bruger der lige har postet en tråd om Galaxy tab her: http://www.appsandroid.dk/joomla/android-forum/samsung-android-mobiltelefoner-og-tablets/3238-ingen-kontakt-til-galaxy-tab.html#3244
Hvis en af jer har tid vil jeg gerne bede om jers hjælp.