2 Telefoner på en telefon eller??????????

filipen

New Member
Hej med jer . !!!

Jeg har virkeligt et stort problem. ttt ttt ttt

Jeg har en arbejds telefon som vi er vagtkalds telefon, ud over det har jeg en privat telefon som er meget vigtig for mig, min familie og fritidsliv, samt det er et fantastisk nummer.

Hvad f..... gør jeg? jeg skal have begge abonnementer kørende på 1 gang. Jeg er tilhænger af Samsung..................

* God råd?
* Ny mobil?
* En app der kan håndtere det?
* Eller....... skal jeg leve med 2 telefoner i lommen?

Jeg kan også viderestille arbejds mobilen til den private, der kommer så en udfordring på smser og telefonsvarer.

Der må¨da være nogen der har været i samme dilemma. Har set HTC ONE kan fåes med activ dualsim, er der nogen der har prøvet det?

o))

johndoe

New Member
Den dyre løsning:

http://en.oppo.com/products/r819/

Det lader til at være en virkelig lækker telefon.

Den billige løsning er at installere Tasker på den ene telefon og sætte den op til at videresende sms'er modtaget til den anden telefon. Jeg er ikke sikker på at den kan videresende MMS'er

ted1957

New Member
[quote="filipen" post=10824]Hej med jer . !!!

Jeg har virkeligt et stort problem. ttt ttt ttt

Jeg har en arbejds telefon som vi er vagtkalds telefon, ud over det har jeg en privat telefon som er meget vigtig for mig, min familie og fritidsliv, samt det er et fantastisk nummer.

Hvad f..... gør jeg? jeg skal have begge abonnementer kørende på 1 gang. Jeg er tilhænger af Samsung..................

* God råd?
* Ny mobil?
* En app der kan håndtere det?
* Eller....... skal jeg leve med 2 telefoner i lommen?

Jeg kan også viderestille arbejds mobilen til den private, der kommer så en udfordring på smser og telefonsvarer.

Der må¨da være nogen der har været i samme dilemma. Har set HTC ONE kan fåes med activ dualsim, er der nogen der har prøvet det?

o))[/quote]

Tjek eventuelt denne Samsung ud `` : Samsung i9082 Grand Duos white EU (Android Smartphone Dual Sim)
( Pricerunner / ca pris Kr. 2100,- 2200,- )
Med hensyn til HTC One med Dual SIM, kender du så eventyret "Der var engang HTC" Desværre er HTC en hensygnende mobil producent. I Maj kom HTC Desire 600 med dual SIM, den er stadig svær at opdrive i bred handel. For det andet bliver HTC One dual SIM dyr, og spørgsmålet er vel hvornår, den bliver tilgængelig i DK, hvis den gør ? Jeg har selv haft mange HTC mobiler før hen, men HTC´s manglende økonomiske muskelkraft, gør at jeg frem over lægger mine surt optjente penge hos Samsung, der trods alt opdaterer deres mobiler.