Mobilproducenten Kazam er klar med nyt servicekoncept til danskerne

thumb kazam

Den nye spiller på det danske mobilmarked, Kazam, er klar med et nyt servicekoncept til de danske kunder.

Frank Jensen, direktør for den nye spiller på det danske mobilmarked, Kazam, mener ikke at der er nok service i pakkerne fra mobilproducenterne når danskerne køber ny mobil og det er hans mening at de traditionelle  mobilproducenterne ikke møder forbrugerens behov godt nok når det kommer til service efter køb.

F.eks hvis en skærm går i stykker fordi mobilen er blevet tabt henvender vi os for det meste til det teleselskab der solgte os mobilen, til trods for at det intet har med dem at gøre, og i sidste ende er resultatet alligevel at vi selv kommer til at bokse rundt med selvrisikoen og forsikringsselskabet.

Til det udtaler Frank Jensen:

Det har vi gjort op med hos KAZAM,” siger Frank Jensen og fortsætter, ”Er der noget vi tager seriøst hos os, så er det vores service, for her kan vi virkelig gøre en forskel for de ret underservicerede danske forbrugere. Vi kan se, at mere end 70 pct. af de opkald vi får hos KAZAM Rescue, kan vi ordne over telefonen, men når det er nødvendigt at sende udstyret ind, så er vores mantra, at det skal være godt og gå hurtigt. Det er jo ofte folks sociale og professionelle kalender, telefonforbindelse og internetforbindelse, ja næsten hele liv vi har at gøre med, så det må man tage seriøst og tilbyde en service, der passer til de egentlige behov – det er godt for alle.

Det problem har de ifølge Frank jensen gjort op med hos Kazam, og med i købet af en Kazam-telefon følger der dit første skærmskift.

Derudover kan Kazam Rescue (kundeservice) også bruges til hvis der er problemer.

Kazam har indtil videre produceret 3 linjer af Android smartphones, og da alle linjer har mobiler med smartphones med forskellige skærmstørrelser, burde du nemt kunne finde en størrelse der passer til dig.

Du kan tjekke Kazams mobiler ud her.

(4) kommentarer
  1. enig med sammi. få dem til test og så tager vi den derfra. det nytter ikke noget at service er cool hvis mobiler ikke er det 8)

  2. Meget fede mobiler faktisk men sys det er svært at købe ved en producent jeg ikke kender. Ku i ikke anmelde noen af deres produkter?

Skriv kommentar
account_circle
email